Menighetskonsulent [Norway]


  $ads={1}

Vår menighetskonsulent går over i pensjonistenes rekker, og nå leter vi etter hennes etterfølger.
Vi har ledig fast 100% stilling som menighetskonsulent i Kirkelig fellesråd i Oslo, knyttet til Høybråten, Fossum og Stovner menighet.
Oppstart i august.

Menighetskonsulenten driver, sammen med daglig leder i soknet, det administrative arbeidet for soknets virksomhet. Stillingen er en støttefunksjon til daglig leder.

Stillingen fungerer som en førstelinjetjeneste med fokus på service og tilgjengelighet. Som menighetskonsulent er man ansiktet utad for henvendelser i forbindelse med ulike spørsmål knyttet til bl.a. dåp, begravelser, vielser og utleie av soknets lokaler. Vi ser derfor etter deg som liker både administrativt arbeid og kontakt med mennesker.

Som menighetskonsulent har du mange ulike oppgaver, som også inkluderer økonomi. HFS er en sammensatt menighet, og du må evne å se sammenhenger og ha oversikt.

Du vil bli del av en stor og engasjert stab, som jobber for å skape trygge og åpne arenaer, der alle blir satt pris på og løftet opp.

Velkommen som søker!

Arbeidsoppgaver

  • Økonomi - fakturering og kontering
  • Utleievirksomhet, både faste og tilfeldige
  • Publikumskontakt - både pr epost, telefon og ved personlig fremmøte
  • Inngåelse og oppfølging av avtaler
  • Samarbeid med stab og frivillige
  • Kommunikasjons- og informasjonsarbeid
  • Bestilling av varer og tjenester
  • Praktisk oppfølging av menighetens bygg
  • Kirketjener ved behov
  • Andre administrative oppgaver

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning
  • Relevant yrkeserfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Forståelse for, og erfaring med økonomi- og regnskapsarbeid
  • God skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne
  • Gode datakunnskaper
  • Fordel med erfaring fra prosjektarbeid, herunder søknad og rapportering
  • Kjennskap til den kirkelige virksomhet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt


Særskilt krav

  • Medlemskap i Den norske kirke

Personlige egenskaper

  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Like å sette seg inn i ny programvare
  • Nøyaktig og ansvarsbevisst
  • Fleksibel med gode samarbeidsevner
  • Serviceorientert
  • Kunne jobbe med flere ting på en gang

Vi tilbyr

  • Engasjerte ansatte og frivillige
  • Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال